duminică, 26 februarie 2012

Budapesta, Hotelul Sissi

Este un hotel dragut de 3 stele, situat intr-o zona linistita din centrul Budapestei, aproape de cele mai importante obiective turistice ale orasului: cladirea Parlamentului, Bazilica Sfantul Stefan, Baile termale Gellert s.a.
Nu vreau sa-i fac reclama ci doar sa dau cateva informatii pentru persoanele potential interesate.

In afara de faptul ca taxa pentru parcare (foarte sigura si bine amenajata, de altfel), mi s-a parut cam mare, in rest, impresiile cu care am ramas in legatura cu acest hotel, sunt bune.

Preturile nu mi le mai amintesc (a trecut ceva timp din 2007 cand am stat acolo) insa, avand in vedere conditiile oferite de hotel si locatia sa ultracentrala, mi s-au parut rezonabile.

Camera in care am stat (etajul 5 din 6, parca) era curata si decorata cu bun gust iar privelistea era spre strada (am avut chiar camera care avea la geam grinzile acelea din lemn masiv). Camerele cu vedere spre curtea interioara cred ca aveau o priveliste mai buna, avand in vedere terasa si gradinile bine ingrijite ale hotelului.
Pentru micul dejun, servit in stilul bufetului suedez, exista un spatiu frumos amenajat, elgant si primitor care se continua afara cu o tersa unde se poate servi masa in zilele frumoase.
  

Hotelul are o camera mai speciala, denumita “Camera Sissi”, decorata in stilul romantic al printesei al carei nume il poarta.

Angajatii sunt amabili, si ofera cu profesionalism chiar si informatii turistice despre oras. Noua ne-au explicat cum putem ajunge la Bazilica Sfantul Stefan (despre care nici nu stiam cum se numeste, am aratat doar o poza pe laptop).

Hotelul a fost in totalitate renovat in anul 2009 astfel ca ar trebui sa arate mai bine decat in 2007 cand am fost eu.







  










  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: