sâmbătă, 10 martie 2012

Salzburg, Hotelul Amadeus

Este hotelul unde am stat cand am fost la Salzburg, si ne-a placut, am fost multumiti.

E un hotel micut de trei stele, in centrul istoric al orasului (Linzer Gasse nr. 43), amenajat intr-o cladire veche, cu un interior intim si confortabil. Nu spatiul este punctul forte al hotelului ci locatia sa ultracentrala.
 
Camerele sunt decorate astfel incat sa aminteasca oaspetilor ca sunt in orasul lui Mozart, patul are baldachin, mobila incearca si ea sa aminteasca de vremurile in care a trait artistul. Ne-a placut, aici am dormit prima data (si ultima) intr-un pat cu baldachin. J Nu e cine stie ce  dar a fost dragut.

Mi-a placut foarte mult cum era decorat spatiul pentru luat micul dejun, in special cromatica.
Privelistea de la fereastra camerei era catre straduta ingusta cu aer istoric. Imediat langa hotel era Biserica Sfantul Sebastian (Sankt Sebastiankirche) in cimitirul careia se afla mormantul sotiei lui Mozart (Constanze) si cel al tatalui lui, Leopold.

Biserica era atat de aproape incat clopetele pareau ca bat in camrea de alaturi. Sunau tare frumos insa, pe la 6 dimineata nu prea aveau mila de somnul nostru. Am luat insa partea buna din asta in sensul ca am considerat ca ne ajuta sa ne incepem mai devreme explorarea orasului ca sa descoperim cat mai multe locuri si lucruri frumoase J.

In partea opusa bisericii era un alt hotel care mi-a placut ca se numea “Zum Jungen Fuchs”, adica “La vulpi” unde cred ca era o vizuina mai potrivita pentru mine J.






  




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: