luni, 5 martie 2012

Suvenire de la Salzburg

Pentru ca mi-au placut foarte mult (mai ales ariceii, marmotele, veveritele si gradinarii din dovleac), am gasit, pana la urma o modlitate si tot le-am luat la mine acasa (pe toate) ... iar acum, le impart cu voi ...  :-)















In acest magazin am vazut obiecte foarte dragute facute din sare (in limba germana, "salz" inseamna sare). Salzburg inseamna "Orasul sarii". Numele provine de la minele de sare din apropierea orasului, unele dintre ele deschise si in prezent:

Si ceva bun de mancare ...

  




... si ceva cu specific african ...


... si floricele ...




  



  
... si ceva podoabe ...


  

6 comentarii:

  1. Sunt nostimi aricii si dovlecii din poza urmatoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am realizat eu ca facandu-le paze pot sa-i iau pe toti la mine acasa, am fost taaare fericita! Si uite asa n-am mai dat o gramada de bani pe toate nimicuturile de peste tot pe unde mergeam. :-)

      Ștergere
  2. Exact cu Salzburger Brezen aia am eu poza facuta acum fix 6 ani de zile cand am iesit prima data cu adevarat din Romania :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte haioase! De marmota impaiata m-am speriat putin :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum a reusit sa te sperie?! Poate i-am fotografiat eu dintii prea de aproape ... :-)

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: